۳۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است.

سئو و بهینه سازی

بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای بازاریابان بسیار مهم است. زمانی که وب‌سایت از نظر سئو بهینه‌سازی شده باشد در نتیجه جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با محصول یا خدمات برند به کاربران نشان داده خواهد شد.

بازاریابی آنلاین

بدون در دست داشتن استراتژی بازاریابی مناسب که رشد کسب‌و‌کار شما را ممکن سازد، دستیابی به سود کافی و مقاومت در برابر نوسانات بازار تقریباً غیر ممکن است. با این حال، شناسایی راه حل های مؤثر برای یک استراژی بازاریابی مناسب با کسب و کار شما هم اغلب، کاری دشوار است.

7 روشی که می‌توانید با آن‌ها مشتریان ثابت بیشتری جذب کنید

آیا به دنبال مشتریان ثابت بیشتری هستید؟ می‌دانید که هر چه مشتریان ثابت بیشتری داشته باشید فروش بیشتری هم خواهید داشت. به عبارتی، باوجود مشتریان ثابت خیالتان از بابت فروش راحت تر خواهد بود و می‌توانید بر روی جذب مشتری تمرکز بیشتری داشته باشید.

6 دلیل از بین رفتن ایده های خوب

ایده های خوب همیشه و مکررا به ذهن نمی رسند. علیرغم اینکه قطعا روش هایی برای پرورش ایده های بیشتر وجود دارد، تنها سه تا چهار ایده واقعا خلاقانه و نوآورانه در طول حیات اکثریت افراد به ذهن آنها متبادر می شود. بنابراین بهره گیری از همین ایده ها و استفاده از هر فرصت بالقوه ای که پیش رویتان قرار می گیرد اهمیت حیاتی دارد.

هفت دلیل بر ضرورت وبلاگ برای کسب و کارهای آنلاین

در این مقاله من به دنبال صحبت درباره کسب و کارهای کوچک ولی موفقی هستم که توانسته‌اند با استفاده هوشمندانه و حرفه‌ای از فضای آنلاین، بیزینس خود را توسعه دهند و حتی به برندسازی روی آورند.

این کسب و کارها قراردادهای بیشتری می‌بندند، مشتریان بیشتری به دست می‌آورند، از طریق وب‌سایت‌شان بر تعداد مشتریان خود می‌افزایند ومحتواهای بیشتری برای وب‌سایت خود تولید می‌کنند.

معرفی 10 ابزار آنلاین رایگان

راه اندازی یک تجارت آنلاین موفق نیاز به توجه به موارد گوناگونی دارد. بی شک استفاده از ابزارهای آنلاین صحیح یکی از این موارد می باشد. اما مسلماً هیچ وب مستری در ابتدای راه نمی داند از کجا شروع کرده و یا از بین ده ها ابزار کدام یک را انتخاب کند. تقریباً می توان گفت که اکثر این ابزارها برای سطوح حرفه ای وب مستری طراحی شده اند و استفاده از آن ها به صورت رایگان ممکن نیست.

انتخاب نام برند

نام برند یکی از فاکتورهای بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار است که طبق اصول خاص و مهمی انتخاب می‌شود. نام برند می‌تواند مفهومی انتزاعی داشته باشد و یا دقیقا به مشتریان بگوید که فعالیت شرکت و نوع خدمات و محصولات چیست؟

آموزش ساخت ایمیل

آیا می‌دانید که وقتی یک وبسایت راه اندازی می‌کنید می‌توانید یک یا چند ایمیل اختصاصی زیر مجموعه دامنه را بسازید؟ آیا می‌خواهید یک آدرس ایمیل تجاری حرفه ای به صورت رایگان ایجاد کنید؟ در این مقاله به شما نشان می دهیم که چگونه به راحتی یک آدرس ایمیل تجاری رایگان info برای سایت را در کنترل پنل‌های سی‌پنل و دایرکت ادمین ایجاد کنید. و در ادامه می خواهیم شما را با راه‌های اتصال ایمیل‌های سایت به جیمل اختصاصی آشنا کنیم؛ پس با ما همراه شوید.