خدمات سئو

لیست در ادامه

نوع خدمت

قیمت(تومان)

مشاوره سئو آنلاین 1 ساعت

400,000

مشاوره سئو حضوری 1 ساعت

500,000

مشاوره سئو آنلاین ماهانه (4 جلسه 1 ساعته)

 

1,500,000

 

مشاوره سئو حضوری ماهانه (4 جلسه 1 ساعته)

1,800,000

 

نوشتن ساختار محتوایی (50 کیورد)

 

1,500,000

 

کیوردهای فرعی برای یک محتوا 

 

20,000

 

نوشتن ساختار محتوایی جامع (50 کیورد + کیوردهای فرعی)

 

2,500,000

 

 

نوشتن ساختار محتوایی جامع(50 کیورد)+کیورد های فرعی+بررسی و پیشنهاد کیورد تارگتینگ

3,000,000

 

راه اندازی تگ منیجر

200,000

 

راه اندازی آنالیتیکس

200,000

راه اندازی سرچ کنسول

200,000

راه اندازی آنالیتیکس و سرچ کنسول و تگ منیجر

500,000

راه اندازی آنالیتیکس و سرچ کنسول و تگ منیجر + دو ابزار بررسی رفتار مشتری به انتخاب کارفرما

700,000

بررسی و  مشاوره بهبود سرعت سایت

1,500,000

بررسی ارور های فنی سایت و دادن راه حل

1,500,000

بررسی ارور های سرچ کنسول و دادن راه حل

1,000,000

آنالیز سایت و نوشتن فایل آنالیز  برای ON PPAGE و OFF PAGE+ یک جلسه مشاوره رایگان (بررسی مشکلات با ارائه راه حل)

5,000,000

آنالیز ON PAGE  و ارائه راه حل و حل مشکلات ON PAGE(همراه اجرا)

6,000,000

آنالیز و استراتژی OFF PAGE و دستمزد اجرای سه ماهه (همراه اجرا)

6,000,000

بررسی رقبا  و وضعیت لینک سازی آنها

1,500,000

نوشتن استراتژی لینک بیلدینگ

2,000,000

دستمزد اجرای پلن لینک بیلدینگ خارجی (ماهانه)

2,000,000

دستمزد اجرای سه ماهه پلن لینک بیلدینگ

5,000,000

ساخت پنل دیتا استدیو برای آنالیز رفتار مشتری به صورت آنلاین (پنل پایه-4 گزارشه)

850,000

ساخت اکانت گوگل ادز و اجرای آن برای 200 کلیک 

800,000

ساخت اکانت گوگل ادز و اجرای آن برای 400 کلیک 

1,500,000

ساخت اکانت گوگل ادز و اجرای آن برای 1000 کلیک 

3,500,000

ساخت اکانت تبلیغات کلیکی و اجرای آن برای 1000 کلیک 

700,000

ساخت اکانت تبلیغات کلیکی و اجرای آن برای 5000 کلیک 

3,200,000

ساخت اکانت تبلیغات کلیکی و اجرای آن برای 10000 کلیک 

6,000,000

برای دریافت خدمات همین حالا اقدام کنید.

تماس بگیریدتماس بگیرید

خدمات سئو

ممکن است تا کنون شما هم متوجه این نکته شده باشید که مجموعه‌های مختلف، خدمات خود را در زمینه سئو به صورت جامع و کلی ارائه می‌دهند؛ شاید در نگاه اول این اتفاق خوشایند به نظر برسد اما آیا تا به حال به این نکته دقت کرده‌اید که با این شرایط اگر مشتریان فقط برای بخش خاصی از سایت خود نیاز به خدمات سئو داشته باشند، باید هزینه‌ای بیش از نیازشان را بپردازند؟

این احتمال وجود دارد که صرفا قسمتی جزئی از سایت‌تان نیاز به آنالیز داشته باشد و به هر دلیلی شما مایل نباشید کل سئو سایت خود را به یک متخصص سئو بسپارید. در این هنگام شما نیاز دارید تا خدمات متناسب با نیازتان را دریافت کنید و فقط در همان حد نیز بودجه تعبیه نمایید. اکنون تیم ما که سابقه قابل توجهی در ارائه خدمات سئو در کارنامه خود دارد، آماده است تا با چالش‌های کوچک و بزرگ شما رو‌به‌رو شود!

خدمات سئو

خدمات سئو داخلی

خدمات سئو داخلی 

برای راحتی کار و همچنین حفظ بودجه شما، خدمات را به صورت پکیج‌های جداگانه برای شما در نظر گرفته‌ایم تا مشتریان بتوانند به راحتی خدمات متناسب با نیازهایشان را دریافت نمایند. اکنون در بخش سئو داخلی یا همان On-page SEO کارشناسان ما آماده هستند تا ابتدا با شناسایی دقیق مشکلات به وجود آمده در سئو داخلی سایت شما، بهترین راهکارها را پیش و روی شما قرار دهند. در ادامه برخی از خدماتی که آماده ارائه است را معرفی کرده‌ایم.

کی‌ورد ریسرچ ( Keyword Research)

همه ما از نقش تاثیرگذار کلمات کلیدی بر سئو آگاه هستیم. حال خدماتی که تیم ما در رابطه با این کلیدواژه‌ها ارائه می‌دهد، بسیار هیجان انگیز است! متخصصان ما کمک می‌کنند علاوه بر انتخاب کلمات هدف، پربازدیدترین عبارات را نیز پیدا کنید و بازده هر یک را بررسی نمایید. البته خیالتان از این بابت نیز راحت باشد که تیم ما مناسب‌ترین عبارت را که در ارتباط با موضوع صفحه شما باشد معرفی می‌کند و همچنین از تمامی استانداردهای ساخت کلمه کلیدی پیروی خواهد کرد.

خدمات کی ورد ریسرچ

خدمات ساختار پیلار و کلاستر

ساختار پیلار کلاستر 

می‌دانید که شما برای طراحی سایت‌تان، احتیاج به یک ساختار خوشه‌ای بهینه دارید تا از مشکلاتی مانند کنیبالیزیشن جلوگیری نمایید. حال ما به شما ساختار پیلار کلاستر را پیشنهاد می‌دهیم تا با بکارگیری آن بتوانید محتواهای خوشه‌ای استاندارد را در صفحه‌هایتان به نمایش بگذارید و نتیجه مطلوبی را از رضایت کاربران دریافت کنید. این ساختار شاید مورد توجه موتورهای جستجوی گوگل قرار نگیرد اما محتواهای خوشه‌ای همیشه بهترین تجربه کاربری را به ارمغان آورده‌اند. ساختار پیلار کلاستر یک ساختار والد و فرزند در نظر گرفته می‌شود که کارشناسان ما می‌توانند آن را برای سایت شما به اجرا بگذارند.

بهبود لینک سازی داخلی

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در سئو داخلی وبسایت‌ها مورد توجه مشتریان قرار دارد و همچنین چالش‌های زیادی در رابطه با این موضوع برای‌شان به وجود می‌آید، لینک‌سازی داخلی است. تکنیکی که اگر به درستی انجام شود تاثیر زیادی در بهبود صفحات داخلی سایت‌تان خواهد داشت. اکنون تیم ما می‌تواند بهترین استراتژی‌ها را در هنگام بکارگیری این تکنیک به شما معرفی کند و به غیر از آن، مشکلاتی که در لینک‌سازی داخلی سایت‌تان به وجود آمده را به صورت کامل آنالیز و برطرف نماید.

خدمات لینک سازی داخلی

خدمات سئو تکنیکال

بررسی سئو تکنیکال وبسایت

ممکن است شما نیز تا به حال با ارورها و مشکلات فنی داخلی گوناگونی روبه‌رو شده باشید یا بخواهید به طور منظم سرعت سایت خود را بررسی نمایید یا ده‌ها امور مختلف دیگر مانند نقشه سایت که در ارتباط مستقیم با سئو تکنیکال سایت شما خواهند بود. پس می‌توان نتیجه گرفت حساسیت این بخش را باید تا حدودی بالا دانست و بررسی مداوم آن نیز اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. اکنون شما می‌توانید از خدمات مجموعه ما در این زمینه نیز استفاده نمایید تا متخصصان ما بخش سئو تکنیکال وبسایت‌تان را از 0 تا 100 مورد بررسی قرار دهند و گزارش جامع نهایی را به شما تقدیم نمایند.البته این را هم بدانید که موارد ذکر شده تنها بخشی از خدماتی بودند که در زمینه سئو داخلی ارائه داده می‌شوند؛ بنابراین اگر فهرست نیازهایتان را در بین دو مثال بالا یافت نکرده‌اید، جایی برای نگرانی نخواهد بود. زیرا پکیج خدمات سئو داخلی از تمام امور و مشکلات مشتریان این زمینه پشتیبانی می‌کند.

خدمات سئو خارجی

بیشترین پرسش‌هایی که در زمینه سئو خارجی از کارشناسان و مشاوران ما پرسیده می‌شود، در زمینه لینک‌سازی خارجی است. این عامل علاوه بر اهمیت بالایی که دارا است، می‌بایست به درستی بکار گرفته شود و در صورت بروز مشکل در لینک‌ها پس از گذر زمان، در اولین فرصت باید تغییراتی در آن حاصل شود. اکنون شاید شما نیز جز مشتریانی باشید که می‌خواهند بدانند آیا لینک‌سازی‌هایشان درست و طبق اصول صورت گرفته است؟ یا اصلا چگونه بهترین فرم لینک‌سازی خارجی را بکار گرفت؟ تیم خدماتی ما آمادگی پرسش به تمامی این پاسخ‌ها را در خود می‌بیند و مشتاقانه در انتظار است تا هر آنچه که لازم است برای لینک‌سازی و در نهایت سئو خارجی سایت شما انجام دهد.

خدمات سئو خارجی

خدمات لینک سازی خارجی طبیعی

لینک سازی خارجی طبیعی

بیشترین پرسش‌هایی که در زمینه سئو خارجی از کارشناسان و مشاوران ما پرسیده می‌شود، در زمینه لینک‌سازی خارجی است. این عامل علاوه بر اهمیت بالایی که دارا است، می‌بایست به درستی بکار گرفته شود و در صورت بروز مشکل در لینک‌ها پس از گذر زمان، در اولین فرصت باید تغییراتی در آن حاصل شود. اکنون شاید شما نیز جز مشتریانی باشید که می‌خواهند بدانند آیا لینک‌سازی‌هایشان درست و طبق اصول صورت گرفته است؟ یا اصلا چگونه بهترین فرم لینک‌سازی خارجی را بکار گرفت؟ تیم خدماتی ما آمادگی پرسش به تمامی این پاسخ‌ها را در خود می‌بیند و مشتاقانه در انتظار است تا هر آنچه که لازم است برای لینک‌سازی و در نهایت سئو خارجی سایت شما انجام دهد.

آنالیز کلی وبسایت

در ابتدا گفته شد که ما آمده‌ایم تا خدمات سئو را به صورت جداگانه ارائه دهیم تا مشتریان به راحتی با مراجعه به بخش مربوط به خود، نیاز خود را با مطلوب‌ترین هزینه ممکن برطرف نمایند. حال آیا این بدین معناست که خدمات مجموعه ما برای کسانی که می‌خواهند به طور کلی سایت‌شان توسط متخصصان آنالیز شود کاربردی نخواهد داشت؟ پاسخ قطعا منفی خواهد بود! زیرا بخش خدماتی ما به گونه‌ای طراحی شده است که تمام کاربران با هر نوع نیازی بتوانند از آن بهره‌مند شوند. یعنی شما حتی قادر هستید سایت خود را به صورت کلی به ما بسپرید تا کارشناسان ما با انجام آنالیزهای همه جانبه، برند دیجیتالی شما را بررسی نمایند. با آنالیز وبسایت، تمامی نقاط ضعف و قدرت شما مشخص خواهد شد و با توجه به شرایط، مناسب‌ترین استراتژی‌ها برای پیشرفت کسب‌وکارتان به شما معرفی می‌شوند.

خدمات آنالیز کلی وب سایت

خدمات طراحی استراتژی

طراحی استراتژی

بررسی‌ها نشان داده است که یکی از مهم‌ترین انتظاراتی که مشتریان از تیم‌های خدماتی سئو و دیجیتال مارکتینگ دارند، طراحی استراتژی‌های مناسب است. اکنون مجموعه ما این تضمین را به شما می‌دهد که کارشناسان بعد از شناخت دقیق نیازهای برند شما، بهترین استراتژی‌های ممکن را برای‌تان طراحی نمایند و همچنین تضمین بازدهی آنها را نیز برای شما به همراه داشته باشند. تمامی استراتژی‌ سئو و دیجیتال مارکتینگ  که تیم خدماتی ما در دستور کار برند شما قرار خواهد داد، حاصل مدت‌ها تجربه و آزمون و خطاهای متعدد متخصصان ما بوده است؛ و با جدیدترین الگوریتم‌ها و قوانین موتورهای جستجو تطبیق داده می‌شود.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

همانطور که می‌دانید، سئو یکی از شاخه‌های مهم بازاریابی دیجیتال به حساب می‌آید؛ پس مسلما تکنیک‌های دیگری در بازاریابی آنلاین وجود دارد که بر سئو تاثیر گذار باشد. حال آیا مجموعه ما در این زمینه نیز خدماتی برای مشتریان در نظر گرفته است؟ پاسخ بی شک مثبت است! هر آنچه که حتی مرتبط با سئو باشد تیم ما برای آن خدمات ارائه می‌دهد. حال چه بهتر که این ارتباط بین بازاریابی و سئو باشد، زیرا متخصصان ما سال‌ها تجربه کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. در ادامه برویم دو مورد از موضوعاتی که در سئو سایت شما اثرگذار خواهند بود را بررسی نماییم.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادوردز یا همان گوگل ادز نیز یکی دیگر از راه‌های تبلیغاتی برای برندها در گوگل است تا بتوانند عبارات و کلمات مورد نظرشان را در معرض دید کاربران گوگل قرار دهند. هزینه آن نیز بسته به دستورالعمل تبلیغاتی شما متفاوت خواهند بود. حال زیاد اتفاق می‌افتد که بسیاری از مشتریان، نحوه طراحی این دستورالعمل‌ها را نمی‌دانند اما قصد دارند از گوگل ادز استفاده می‌کنند. در این هنگام مجموعه ما در کنار شما خواهد بود تا ایده‌های تبلیغاتی شما، به نحو احسن در گوگل بارگذاری شود و بازده حاصل از آن نیز، مورد رضایت ما و شما باشد!

تبلیغات کلیکی

تبلیغات همیشه یکی از فاکتورهای موثر برای پیشرفت برندهای دیجیتالی بوده است که تبلیغات کلیکی یا PPC نیز در این زمینه از ارزش بالای برخوردار است. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشیک که این نوع تبلیغات، قواعد و استانداردهای خاص خودش را دارا است. به زبانی ساده‌تر، اگر شما بدون شناخت این قواعد و بدون تحقیق درباره نحوه عملکرد آن پا به عرصه سرمایه‌گذاری بر تبلیغات بگذارید یا به قول معروف بی گدار به آب بزنید، ممکن نتیجه حاصل اصلا مورد دلخواه شما نباشد و بودجه‌ای که برای آن خرج نموده‌اید بدون بازده مثبت هدر رود. به همین دلیل تیم ما آماده است تا در این مورد هم به یاری شما بیاید و اقدامات لازم در این خصوص مانند محل قرارگیری بنر، انتخاب سایت مرجع، تعداد کلیک مورد نیاز، بودجه لازم و … را انجام دهد.

خدمات تبلیغات کلیکی

برای دریافت خدمات فرم زیر را پر کنید.

 

    فرم دریافت خدمات

    خدمات سئو چیست؟

    خدمات سئو شامل فعالیت‌هایی است که شرکت‌ها و یا افراد متخصص که به عنوان سئوکار شناخته می‌شوند، برای بهبود سایت شما انجام می‌دهند. این خدمات در 3 بخش سئو داخلی، خارجی و تکنیکال یا همان فنی تقسیم می‌شود.

    خدمات سئو شامل چه چیزهایی است؟

    مشاوره سئو، بررسی ساختار فعلی سایت، آنالیز سایت و پیدا کردن ارورهای فنی موجود، ارائه راهکارهای لازم برای بهینه سازی سایت، راه‌اندازی ابزارهای لازم و … از جمله خدماتی است که در سئو ارائه می‌شود. تمامی این فعالیت‌ها به تناسب نوع سایت متفاوت است.

    هزینه خدمات سئو چقدر است؟

    هزینه این خدمات به پارامترهای مختلفی بستگی دارد. میزان تخصص سئو کار، نوع سایت و وضعیت فعلی سایت از جمله عواملی است که در تعیین قیمت آن موثر است.

    ۰ ۰